Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 22/04/2024

Customer Service Teamlead in Bilzen

Voor een dynamisch team in Bilzen zoeken we naar een gedreven Customer Service Teamlead. Dit bedrijf staat bekend om zijn hoogwaardige producten en toonaangevende klantenservice. Klinkt interessant? Solliciteer dan nu op deze job!

Wat houdt je takenpakket als Customer Service Teamlead allemaal in?

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, zowel eindklanten als distributeurs. Je zorgt voor een professionele en efficiënte afhandeling van hun vragen en problemen.
  • Je geeft leiding aan een team van drie CS-medewerkers. Hierbij zal je hun coachen en motiveren om optimale prestaties te leveren.
  • Je beheert het orderverwerkingsproces van intake tot logistiek, inclusief het regelen van verzendingen en transporten.
  • Je zal actief bijdragen aan het identificeren van verbetermogelijkheden in de dienstverlening en implementeert initiatieven om deze te optimaliseren.
  • Je bent de schakel tussen het team en andere afdelingen en draagt bij aan een vlotte interne communicatie en samenwerking.

Wat wordt er van jou verwacht om aan de slag te kunnen gaan als Customer Service Teamlead in Bilzen?

  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in customer service en met het aansturen van een team.
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands, Frans en Engels; kennis van het Duits is een pluspunt.
  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden en coachende kwaliteiten.
  • Je bent in het bezit van een bachelor diploma.
  • Je hebt ervaring met MS Office. Kennis van Business Central is een pluspunt. 

Wat krijg je allemaal in de job als Customer Service Teamlead?

  • Je start in een fulltime regime met een contract van onbepaalde duur.
  • Na een inwerkperiode kan je één dag per week van thuis uit werken.
  • Je werkt in flexibele werktijden en mag starten tussen 08h00 en 09h00.
  • Het welzijn van de medewerkers en een aangename werksfeer zijn belangrijk. Zo is er elke dinsdag vers fruit en elke donderdag geniet je samen met je collega's van een heerlijke warme soep. 
  • Je krijgt een competitief salaris, afhankelijk van jouw ervaring. Dit wordt verder aangevuld met tal van extralegale voordelen.

 

  • Sector: Medisch / paramedisch

Dit bedrijf is een van 's werelds toonaangevende fabrikanten van investeringsgoederen en richt zich op het leveren van hoogwaardige en innovatieve producten met een grote toegevoegde waarde voor gebruikers.