Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 22/05/2024

Teamlead Customer Service (met bedrijfswagen) in Mechelen

Op zoek naar een klantgerichte job waar je jouw people management skills kan inzetten? Als Teamlead Customer Service in Mechelen neem jij verantwoordelijkheid over het team van 20 à 30 personen. Solliciteer meteen!

In jouw takenpakket als Teamlead Customer Service heb je volgende verantwoordelijkheden:

  • Je staat in voor het coördineren van de dagelijkse werking van het customer service team
  • Je capteert klantbehoeftes en geeft deze door in de organisatie met als outcome leadgeneratie
  • Door jouw kwaliteitsbewaking voorzie je de nodige middelen en taakverdeling, uniforme processen en opleidingen. 
  • Je zorgt voor een optimale bezetting en neemt de verlofregeling voor je rekening
  • Je staat in voor de coaching van medewerkers en selecteert nieuw talent dat je ook mee onboardt
  • Je initieert, implementeert en coördineert opationele verbeteringen binnen een veranderende omgeving en takenpakket      
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands
  • Je beschikt over een eerste leidinggevende ervaring en hebt voeling met een customer service afdeling 
  • Door jouw people management skills weet je jouw collega's op een correcte manier te coachen
  • Je bent hands-on ingesteld en neemt graag initiatieven
  • Je bent cijfermatig ingesteld en maakt graag analyses
  • Je bent resultaatgericht, assertief en communicatief sterk

Als Teamlead Customer Service mag je rekenen op een vast contract onbepaalde duur! Daarnaast ontvang je een aantrekkelijk salaris met de volgende extralegale voordelen:

  • Bedrijfswagen met tankkaart
  • Maaltijdcheques van €8 per gewerkte dag
  • Hospitalitatieverzekering
  • Pensioenplan
  • Ecocheques
  • Eindejaarspremie
  • Onkostenvergoeding van €50 netto per maand

Verder kom je terecht in een voltijdse tewerkstelling van 40-uren per week. De customer service afdeling heeft een vast uurrooster maar als Teamlead kan je hier flexibel mee omgaan. Naast 20 wettelijke vakantiedagen bouw je ook 12 ADV-dagen op. Deze kan je vrij inplannen. Een 4/5e tewerkstelling is bespreekbaar.
Één dag per week ga je naar de vestiging in Sint-Niklaas, Schoten of Turnhout. Zo behoudt je daar ook voldoende connectie.

  • Sector: Farmaceutisch

Binnen deze organisatie bevinden zich verschillende entiteiten onder één dak. Samen met zo een 1300 medewerkers geef je het beste van jezelf. Verspreid over heel België met zijn vestegingen is dit bedrijf een vaste waarde in het sociaal ondernemerschap. Je komt terecht in een warme en empathische bedrijfscultuur met een hart voor mensen. Als Teamlead Customer Service zet jij mee jouw schouders onder deze bedrijfscultuur.