stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 26/09/2024
Ben jij op zoek naar een gevarieerde administratieve job? Ben je hands-on en ga je proactief te werk? Dan heb ik dé job voor jou als Office Assistant voor een firma in Ieper. Solliciteer nu!
Hoe ziet je takenpakket eruit als Office Assistant in Ieper?
Je bent het eerste aanspreekpunt aan het onthaal
Je bestelt tijdig kantoormateriaal en beheert de vergaderzalen
Je ondersteunt je collega’s op allround administratief vlak
Je beantwoordt vragen van klanten over een digitaal platform
Wie is de ideale Office Assistant in Ieper?
Je krijgt energie van administratieve taken
Je bent een echte teamplayer en helpt graag je collega’s
Enthousiast, proactief en hands-on zijn kenmerken die jou typeren
Je hebt een goede kennis van het Office pakket
Als Office Assistant in Ieper kan je rekenen op een mooi loonpakket:
Je komt terecht in een uitdagende, vaste job en werkt 39,4u per week
Je bouwt jaarlijks 10 extra verlofdagen op
Het bedrijf is tussen kerst en nieuw gesloten. De overige verlofdagen zijn vrij in te plannen
Je krijgt de keuze om te starten om 08u of 08u30
Je kan rekenen op een mooi loon aangevuld met maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, cafetariaplan en een jaarlijkse bonus
Er worden heel wat activiteiten georganiseerd zoals een afterwork, start van het verlof, teambuilding,..
Persoonlijke en professionele groei wordt gestimuleerd door opleidingen
Deze dynamische firma in Ieper draagt zorg voor z’n medewerkers en is er ruimt voor professionele groei. Er wordt geregeld een afterwork of een etentje georganiseerd en er worden heel wat opleidingen aangeboden. Voel jij de match met deze vacature? Solliciteer dan snel met referentie 1812347!
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.