Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 16/02/2024

Management Assistant in Brussel

Waar kom je terecht?

Als lid van het team assistenten ben je betrokken bij het dagelijkse reilen en zeilen van de dienst. Je voert verschillende ondersteunende taken uit voor een multidisciplinair team met juristen en economisten. Jij bent het aanspreekpunt. Communiceren op een professionele en respectvolle manier, zowel in het Nederlands als in het Frans, is dan ook een must. 

Wat houdt je functie in?

  • Je herleest en legt de laatste hand aan brieven, verslagen en nota’s.
  • Je beheert de correspondentie en email verkeer (inschrijving, dispatching, opvolging en klassering) en werkt mee aan andere administratieve opvolgingstaken.
  • Je behandelt telefonische oproepen.
  • Je maakt dossiers aan en houdt ze up-to-date.
  • Je organiseert interne en externe vergadering en af en toe reizen.

Welke kennis, ervaring en competenties heb je te bieden?

  • Je hebt een bachelordiploma officemanagement of een gelijkwaardig diploma (must have).
  • Je spreekt en schrijft zeer goed Nederlands en Frans. Je hebt een praktische kennis van het Engels.
  • Je bent flexibel, goed georganiseerd en je kan prioriteiten stellen. Je kan zowel zelfstandig als in teamverband werken.
  • Je kan goed overweg met de gebruikelijke Microsoft Office-applicaties (Outlook, Word, Excel …).
  • Het is een troef als je vertrouwd bent met SharePoint.

Wat bieden wij jou?

  • Een voltijds contract van onbepaalde duur.
  • Je werk heeft een belangrijke maatschappelijke impact. Je draagt immers bij aan de bescherming van de consument.
  • Je kan rekenen op een competitief verloningspakket met een waaier aan extralegale en gezinsvriendelijke voordelen (waaronder een groeps- en hospitalisatieverzekering, volledige terugbetaling van de openbaarvervoerskosten, budgetvriendelijk bedrijfsrestaurant, bijdrage in het abonnement voor gsm en internet, bovenwettelijke vakantiedagen, bank holidays, ...).
  • Bovendien krijg je de kans om werk en privé mooi in evenwicht te houden. (enkele dagen telewerk per week)
  • Flexibele uurroosters.
  • Maar er is meer. Want wie dat wil, kan hier heel wat kansen grijpen. We bieden je tal van opleidingen en ontwikkelingsmogelijkheden. Je krijgt de ruimte om initiatieven te nemen. En je werkt mee aan uitdagende projecten. Wees er maar zeker van dat je nooit ter plaatse zult blijven trappelen.
  • Vlotte bereikbaarheid in centrum Brussel.
  • Sector: Diensten

Dit bedrijf is gelegen in het hartje van Brussel en is verantwoordelijk voor de controle van de Belgische financiële sector.
Interesse in deze nieuwe uitdaging? Solliciteer dan snel via onderstaande knop. 
Vragen? Geef ons zeker een seintje en vermeld het referentienummer 1721143.