Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 19/03/2024

Management Assistant - kennis Duits in Antwerpen

Als Management Assistant sta je in voor het volledige reilen en zeilen op kantoor en streef je ernaar om de manager zoveel mogelijk te ontzorgen. Naast administratieve taken, neem je ook een aantal HR en analytischere taken voor je rekening:

  • Je staat in voor het agendabeer.
  • Je houdt de personeelsdossiers up to date en je volgt het nodige op.
  • Je verwerkt de lonen in de tool van Securex.
  • Je stelt arbeidscontracten op, verwerkt uitdiensttreding, en volgt jubilarissen op.
  • Je staat in voor het facilitybeheer en je doet de nodige bestellingen.
  • Je staat in voor het travelmanagement. Je boekt reizen en vluchten voor interne collega's en externe bezoekers.
  • Je organiseert bepaalde bedrijfsevents en zorgt er bijvoorbeeld tijdig voor dat de kerstkaartjes verstuurd worden.
  • Je controleert de inkomende facturen.
  • Je verwerkt de inkomende post en zendingen.
  • Je staat in voor het klassement.
  • Ook zullen er een aantal analytischere taken, proactieve zaken tot je takenpakket behoren.

Kortom, een rol als Management Assistant waarbij je heel wat taken naar je toetrekt en zelfstandig kan uitvoeren.

  • Je hebt bij voorkeur een bachelordiploma op zak of je bent gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt al een aantal jaren ervaring in een gelijkaardige job als Management Assistant, Office Manager of Office Assistant. Ervaring met HR taken is een groot voordeel.
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands, een zeer goede kennis van het Engels, en een goede kennis van het Duits.
  • Je krijgt energie van 'het ontzorgen' van anderen, ook op administratief vlak.
  • Je kan vlot zelfstandig werken en wil jezelf inwerken en echt betrokken voelen.
  • Je bent in staat om bepaalde gegevens te verwerken in Excel en de nodige analyse te doen, ter voorbereiding van een presentatie.
  • Discretie is voor jou een evidentie.
  • Je komt terecht in een bedrijf dat internationaal actief is in de logistieke sector in Antwerpen.
  • Er heerst een familiale sfeer en er wordt op regelmatige basis samen eens een koffie gedronken.
  • Het gaat om een vaste rol op fulltime basis. Na de inwerkperiode kan je uitgroeien tot de steunpilaar van het bedrijf.
  • Je werkt elke week 39u met glijdende werkuren. De kerntijden liggen tussen 9u30 en 15u30. 
  • Je hebt recht op 26 vakantiedagen, vrij op te nemen na overleg.
  • Je brutoloon wordt aangevuld met mooie extralegale voordelen. Je krijgt maaltijdcheques van 8 euro, hospitalisatie en groepsverzekering, een laptop, een gsm en een abonnement.
  • Het bedrijf is gemakkelijk te bereiken met de tram.
  • Sector: Andere

Als Management Assistant ondersteun je de CEO en sta je in voor een divers takenpakket. Je staat in voor het agendabeheer, travelmanagement, maar je neemt er ook HR taken bij. Interesse? Sollciteer nu.