stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 18/04/2024
Ben jij gepassioneerd door HR en op zoek naar een dynamische omgeving? Wil je deel uitmaken van een team dat waarde hecht aan open communicatie? Dan is de rol van HR Officer in Kampenhout iets voor jou!
Als HR Officer ben je verantwoordelijk voor diverse HR-taken:
• Je stelt contracten op.
• Je beheert personeelsdossiers.
• Je verwerkt vakantieaanvragen en sociale documenten en je biedt ondersteuning bij de loonadministratie.
• Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor interne en externe communicatie en ondersteunt het wervings- en selectieproces.
Heb je een bachelor of al ervaring in HR met kennis van sociale wetgeving? Schrikt werken met MS Office en tijdsregistratiesystemen jou niet af? Spreek je een goed woordje Frans en werk je nauwkeurig en discreet? Dan is de job als HR Officer op jouw lijf geschreven!
Wat mag je verwachten als HR Officer?
• Je werkt in een werkregime van 32u.
• Hierdoor heb je niet enkel recht op 16 verlofdagen, maar spaar je ook 9,5 extra ADV-dagen op.
• Je werk- en privéleven combineren doe je via thuiswerk tot 3 dagen per week.
• Je geniet van een flexibel uurrooster.
• Je ontvangt een salaris afgestemd op jouw ervaringen.
• Je hebt recht op veel extralegale voordelen.
Je komt terecht in een sterk groeiend bedrijf met zijn hoofdkantoor in Kampenhout. Het bedrijf is een fabrikant van afvoersystemen in non-ferro metalen en heeft een groothandel in dakmaterialen. Het bedrijf hecht veel waarde aan hun bedrijfscultuur. Ze zijn open en eerlijk, werken zelfstandig en communiceren open met elkaar
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.