Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 26/04/2024

Dossierbeheerder Ledenbijdragen in Brussel

In de rol van Dossierbeheerder Ledenbeheer ben je lid van een team bestaande uit 7 collega's binnen de financiële afdeling en ben je verantwoordelijk voor het beheer van deze leden.

  • Je bent verantwoordelijk voor de berekening en de correcte inning van de ledenbijdragen aan de hand van de gegeven software;
  • Je handelt vragen van bouwbedrijven af die je gaandeweg on te job steeds beter kan beantwoorden;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt van zowel interne leden als diverse groepen binnen de koepelorganisatie;
  • Je bent communicatief sterk en kan goed omgaan met gevoelige onderwerpen als nodig;
  • Je hebt een affiniteit met cijfers en kan wel eens betrokken zijn bij analyses en simulatieberekeningen;
  • Je beheert het proces van de aansluiting over betalingen tot schrapping, bent verantwoordelijk voor het opvolgen van onbetaalde zaken en neemt de nodige stappen voor invordering van verschuldigde bedragen.
  • Je zorgt voor een vlotte administratieve afhandeling gedurende het volledige proces.

Wie zoeken wij in Brussel?

  • Je hebt een professionele bachelor op zak of reeds enkele jaren relevante ervaring in functies zoals boekhouding of office management.
  • Je bent communicatief sterk en vlot tweetalig in het Nederlands en Frans.
  • Je kan goed overweg met MS Office en CRM systemen.
  • Je hebt sterke administratieve skills, werkt graag met cijfers en bent analytisch ingesteld.
  • Je bent als eerste aanspreekpunt klantvriendelijk, diplomatisch assertief en staat sterk in je schoenen.
  • Je bent goed georganiseerd en kan zelfstandig werken maar tegelijkertijd ook een teamplayer die open, flexibel en positief ingesteld kan zijn.

Als Dossierbeheerder Ledenbeheer geniet je van een aantrekkelijk salaris en een scala aan extralegale voordelen:

  • Maaltijdcheques ter waarde van €8
  • Onkostenvergoeding van €70
  • 100% terugbetaling van verplaatsingskosten voor het openbaar vervoer. Bovendien is het bedrijf gemakkelijk bereikbaar.
  • Mogelijkheid tot 3 dagen thuiswerken
  • Hospitalisatieverzekering
  • Groepsverzekering
  • Laptop
  • Arbeidsongeschiktheidsverzekering
  • 20 verlofdagen + 12 ADV-dagen, waarbij je tijdens kerst en nieuwjaar 5 à 6 dagen vrij mag nemen.
  • Flexibele werktijden tussen 7 en 9u30 met de mogelijkheid om te stoppen tussen 16 en 18u30.
  • Sector: Andere

Onze klant is een overkoepelende werkgeversorganisatie voor de bouwsector in gans België. Het is dé belangenverdediger van hoofd- en onderaannemers met het hoofdkantoor in Brussel en 14-lokale vestigingen (provinciaal). 

Zij bieden hun leden onder meer adviesverlening, ondernemersadvies, opleiding en vorming en informatieverstrekking.