Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 26/03/2024

HR Assistant in Buggenhout

Voor onze klant gelegen in Buggenhout zijn we op zoek naar een HR Assistant.

Iemand die actief meewerkt binnen het ruimer HR kader. Interesse? Solliciteer dan snel!

Als HR Assistant sta je in voor het mee uitwerken en invoeren van HR projecten:

Je draagt bij aan het recruteringsproces

  • Je werkt mee aan het verder uitbouwen van learning and development projecten;
  • Je denkt mee over hoe het loonpakket kan geoptimaliseerd worden;
  • Je zorgt voor een correcte toepassing van de sociale wetgeving.

Je staat in deze job als in voor een correcte loonadministratie

  • Je draagt bij tot een correcte verwerking van de payroll in samenwerking met een sociaal secretariaat;
  • Je zorgt voor een correcte en nauwkeurige opmaak van nieuwe arbeidsovereenkomsten;
  • Je bent in staat voor het zorgvuldig verwerken van de sociaal juridische administratie waaronder sociale documenten.

Als HR-Assistant ben je contactpersoon voor de (nieuwe) medewerkers

  • Je verzorgt de onboarding van nieuwe medewerkers;
  • Je werkt mee aan de verlofplanning;
  • Je geeft een onderbouwd antwoord op sociaal juridische vragen.

Om in aanmerking te komen voor deze vacature van HR Assistant verwachten wij:

  • Bachelor diploma met een HR gerelateerde afstudeerrichting en een eerste werkervaring;
  • Je beschikt over een goede praktische kennis sociale wetgeving;
  • Je beschikt over een goede kennis van het office pakket;
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands met een stevige basis Frans;
  • Je bent discreet voor omgang met persoonlijke informatie, behulpzaam, nauwkeurig en gestructureerd;
  • Je beschikt over een probleemoplossend vermogen en je bent in staat om complexere vraagstukken te kunnen oplossen.

Wat krijg je ervoor in de plaats?

  • Dit gaat om een voltijdse vacature, 4/5de is bespreekbaar;
  • Competitief loon + maaltijdcheques en een netto maandvergoeding;
  • Een voltijds uurrooster is 40 uur met 12 ADV dagen met glijdende uren tussen 7-18 uur
  • Home office is bespreekbaar na inwerkperiode, verlof is vrij te kiezen, in samenspraak met de collega's.
  • Sector: Transport

Dienstverlenend bedrijf met diverse vestigingen en een personeelsbestand van 150 personen.

Wie is Bright Plus? Wij zijn een rekruteringskantoor gespecialiseerd in het matchen van meertalig talent, waarbij de nadruk ligt op een kwalitatieve samenwerking. Onze focus? Jou de juiste job op lange termijn bezorgen. Wil onze klant je aanwerven? Dan kan dit met een vast contract of met interim optie vast. Het team van Aalst telt 4 knappe koppen, die één voor één instaan voor een fijne kandidatenbeleving. Wij staan je bij in jouw huidige zoektocht. We geven jou ook tips geven over jouw loopbaan en/of sollicitatieproces. Ons motto? Head over heels for talent!​