stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 07/05/2024
Hou je ervan om klantenrelaties te versterken? Wil jij deel uitmaken van een gedreven Sales & Marketing team? Solliciteer dan snel voor de job van Customer Support Officer in Nieuwerkerken.
Hoe zit jouw takenpakket eruit in de rol van Customer Support Officer?
Je stelt offertes op, verwerkt orders en zorgt voor de nodige opvolging.
Je hebt dagelijks contact via mail en telefoon met klanten over prijsstellingen, levertermijnen, productkeuze,…)
Je werkt nauw samen met collega’s van aankoop, product en r&d. Jullie gaan samen the extra mile voor de klanten.
Heb jij het geschikte profiel om deze job als Customer Support Officer te behartigen vanuit Nieuwerkerken?
Je bent in het bezit van een bachelor diploma of kan relevante ervaring voorleggen.
Je bent communicatief sterk, zowel in het Nederlands, Engels als Duits. Spreek je ook nog Frans? Dat is zeker een mooi pluspunt.
Je hebt een echte hands-on mentaliteit en gaat pro actief te werk.
Heb je kennis van CRM, EPR of MS Office? Dat is zeker een plus, maar geen must.
What’s in it for you? Naast een vaste job in een groeiend bedrijf met oog voor duurzaamheid mag je rekenen op:
32 vakantiedagen, die je vrij mag inplannen.
Een flexibel uurrooster met glijdende uren en de mogelijkheid om thuis te werken.
Wanneer je op kantoor werkt kan je rekenen op vers fruit en soep in de winter en verfrissende ijsjes in de zomer.
Hecht jij veel belang aan een goeie werksfeer? Dan ben je hier aan het juiste adres. Minstens één keer per jaar kan je samen met je collega’s genieten van een teambuilding.
Naast al deze voordelen bieden we je ook marktconform loon en heel wat extra legale voordelen zoals maaltijdcheques, onkostenvergoeding (reisonkostenvergoeding) en een hospitalisatieverzekering van DKV.
Je komt terecht in een gekende speler waar klanttevredenheid en kwaliteit centraal staan. Naast kwaliteit hebben ze ook ook voor duurzaamheid en werken ze actief mee aan milieuvriendelijke oplossingen.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.