stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 22/05/2024
Ben je organisatorisch aangelegd, administratief sterk en sterk in timemanagement? Check, check en check! Top, dan ben jij de Administratief Medewerker Planner die we zoeken. Je komt terecht in een warm Japans bedrijf met hun HQ in Zaventem. Solliciteer nu voor deze uitdagende job!
Als Administratief Medewerker Planner ga je aan de slag met volgende taken:
Je maakt een efficiënte productieplanning op waarbij je een correcte uitleverdatum waarborgt;
Je houdt contact met verschillende afdelingen: mechaniekers, kwaliteitsmedewerkers, verkoop, logistiek, …
Je houdt stocklijsten bij van de productie en volgt deze op samen met de magazijncollega’s
Je speelt in op urgente orders, technische problemen, …; waarbij je het eerste aanspreekpunt blijft
Je maakt productie-orders op en bundelt waar mogelijk de productie
Als Administratief Medewerker Planner kan je een ervaring in een productie-omgeving of een meer technische opleiding voorleggen.
Hiernaast kan je jezelf ook vinden in volgende competenties:
Je bent nauwkeurig, organisatorisch, communicatief en beschikt over een planmatig inzicht;
Nederlands en Engels zijn de talen waar je goed in bent; dit zowel mondeling als schriftelijk;
Je hebt kennis van Word en Excel; bovenal heb je ervaring met een ERP-systeem;
Je weet als geen ander om te gaan met wijzigende deadlines.
Binnen dit open bedrijf met een meer losse bedrijfscultuur zal je genieten van een interim-optie-vast contract. Je werkt op een voltijdse basis binnen een dynamische en uitdagende omgeving.
Naast een aantrekkelijke verloning kan een Administratief Medewerker Planner rekenen op:
Maaltijd- (€ 8,00 per gewerkte dag) en ecocheques
Groeps- en hospitalisatieverzekering (inclusief pensioen en overlijdensverzekering en tandzorg)
Vrijwillige deelname in een cafetariaplan
flexibele uren (vroegste 07u30 tot 16u, vervolgens opschuiven per kwartier en tot maximaal 9u starten)
5 Adv-dagen en opbouw van anciëniteitsvakantie. Na 5 jaar werken geniet je 4 extra dagen vakantie, vervolgens 1 dag extra vakantie per 5 jaar; maximum 11 extra vakantiedagen te verkrijgen.
Deze vestiging in Zaventem van een Japans bedrijf is het hoofdkantoor voor de kantoren in Europa, het Midden-Oosten en Afrika. Het bedrijf specialiseert zich in compressoren allerhande.
Je komt terecht in een internationaal gevestigde waarde en in een dynamische en uitdagende omgeving.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.