Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Een job in Customer Service: een afgelijnd takenpakket maar iedere dag is anders

Lloyd Vanhalst en Isolde Dheedene zijn beiden Customer Service Assistants bij Beaulieu International Group. Ze vertellen je waarom zij kozen voor een job in Customer Service, welke skills je nodig hebt en waarom het de perfecte job is voor hen.

Bright Plus

1 min. leestijd

‘We studeerden beiden een talenrichting in het hoger onderwijs. Een functie op de afdeling customer service biedt ons de mogelijkheid om die talenkennis dagelijks in te zetten in de praktijk. Ons takenpakket is heel duidelijk afgelijnd, maar toch is elke dag anders. Concreet zijn we verantwoordelijk voor het inboeken en opvolgen van orders, het samenstellen van bestellingen op basis van de wensen van de klant en bieden we ondersteuning aan het salesteam.

Ondanks die duidelijke jobinhoud is elk contact met klanten uniek. Verschillende klanten hebben verschillende vragen en er kunnen bij elk order andere problemen of uitdagingen opduiken. Het is onze verantwoordelijkheid om het contact met de klanten goed te laten verlopen en er proactief voor te zorgen dat alles vlekkeloos verloopt.

Het is onze verantwoordelijkheid om het contact met de klanten goed te laten verlopen en ervoor te zorgen dat alles vlekkeloos verloopt.

Het vertrouwen dat we daarbij krijgen van onze leidinggevenden is een van de leukste aspecten van de job. We hebben allebei nood aan uitdaging. De verantwoordelijkheid voor het hele proces kunnen opnemen motiveert ons om onze taken nog beter te doen. Daarnaast is ook het sociale contact een grote troef. Naast de relaties met onze klanten communiceren we ook veel met collega’s van verschillende afdelingen binnen de eigen organisatie. Dat maakt de functie ook leerrijk en creëert ruimte om te groeien.

De belangrijkste skills die we nodig hebben om onze taken tot een goed einde te brengen zijn planning en organisatie, sterke communicatievaardigheden, een goede talenkennis, een probleemoplossend denkvermogen, teamspirit en een flexibele mindset. Zo zorgen we ervoor dat elke klant mag rekenen op de best mogelijke klantenervaring!’

Wil je zelf ook aan de slag als Customer Service Assistant bij Beaulieu? Dat kan, momenteel is Beaulieu Group op zoek naar nieuwe collega's!

Met 30 jaar ervaring binnen HR en onze stapsgewijze, persoonlijke aanpak weten we meteen of Beaulieu jouw nieuwe geschikte werkgever is. Solliciteren via Bright Plus betekent ook dat je al één voet tussen de deur hebt.

Events en trainingen op de agenda

event

Opendeurdag studenten | Bright Plus Hasselt 8 mei
app.event.read_more

event

Opendeurdag studenten | Bright Plus Hasselt 15 mei
app.event.read_more